Wydarzenia

terminarz dnia 13.02.2024

Warsztaty: Wizerunkowe ABC zawodowe, czyli jak zrobić makijaż i dobrać strój

Miejsce: Centrum Rozwoju Talentów
Kategoria: Warsztaty stacjonarne
Data: 2024-02-13
Godzina: 13:00-16:00

Jak cię widzą, tak Cię piszą... dlatego warto dowiedzieć się, jak dobrze wyglądać zarówno w życiu, jak i w pracy. Odpowiednio dobrany makijaż i strój to pierwsze wrażenie podczas rozmowy rekrutacyjnej, które możesz zrobić tylko raz. Potrzebujesz rad i wskazówek? Zapraszamy na warsztaty "Wizerunkowe ABC zawodowe, czyli jak zrobić makijaż i dobrać strój".

Poznasz makijażowe triki, dzięki którym dobrze wyjdziesz na zdjęciu do CV czy na LinkedIna. Dowiesz się, jaki wygląd może Ci pomóc podczas spotkań biznesowych i rozmowy o pracę. Poznasz swoje atuty i dowiesz się, jak odpowiednio je podkreślić.

Warszaty skierowane są do osób dorosłych. Udział w nich jest bezpłatny.

Kiedy

13 lutego 2024 r., godz. 13:00-16:00, stacjonarnie w Centrum Rozwoju Talentów.

Prowadząca

Warsztaty poprowadzi Katarzyna Lisowska - wizażystka i szkoleniowiec z zamiłowania, z wykształcenia absolwentka nawigacji na Akademii Morskiej w Gdyni. Przygodę z morzem zamieniła już 6 lat temu na kufry pełne kosmetyków, sesje zdjęciowe i prowadzenie zajęć w szkole makijażu. Na co dzień zajmuje się dbaniem o wizerunek swoich klientek, szkoleniem wizażystów, a także współpracą z markami modowymi i kosmetycznymi przy kampaniach i sesjach zdjęciowych. W kwestii pracy z kursantami bardzo ważne jest dla niej jasne przekazywanie wiedzy tak, aby każdy mógł wyciągnąć jak najwięcej. Sama również przykłada ogromną wagę do doszkalania swojego warsztatu, dlatego gdy tylko ma czas stara się rozwijać swoje umiejętności na licznych kursach u najlepszych wizażystów w kraju i zagranicą. Prywatnie miłośniczka kuchni wegetariańskiej, podróży kulinarnych i jazdy konnej. Jej największą pasją jest testowanie nowości kosmetycznych oraz szeroko pojęta tematyka pielęgnacji skóry.

Webinarium: Daj się odnaleźć - skuteczne sposoby poszukiwania pracy

Miejsce: Online
Kategoria: Webinarium
Data: 2024-02-13
Godzina: 16:00-17:30

Webinarium: Daj się odnaleźć - skuteczne sposoby poszukiwania pracy

Jak zawsze w lutym wracamy z naszym niezastąpionym cyklem webinariów pod hasłem Daj się zrekrutować. To propozycja dla tych, którzy myślą o zawodowej zmianie. Brzmi znajomo? To dobrze, że tu jesteś! Weź sprawy w swoje ręce i dobrze się przygotuj! Wiemy, że proces szukania lub zmiany pracy to niełatwa sprawa i możesz napotkać na tej drodze kilka problemów, dlatego przychodzimy z pomocą i wspólnie postaramy się rozwiać największe wątpliwości..

Cykl jest opracowany tak, aby pomógł Ci w przygotowaniu się do różnych etapów rekrutacji. Podczas spotkań: nauczysz się tworzyć profesjonalne CV; dowiesz się, jak szukać pracy; przygotujesz się do rozmowy o pracę i założysz profil na LinkedIn.

Spotkania odbywają się w formie online i zaplanowane są na każdy wtorek lutego, w godz. 16:00-17:30.

Drugie spotkanie z cyklu:

Daj się odnaleźć - skuteczne sposoby poszukiwania pracy

13.02 | 16:00-17:30

  • poznasz tradycyjne i nowoczesne metody poszukiwania pracy,
  • dowiesz się gdzie i jak szukać pracy,
  • dowiesz się, gdzie szukać informacji o pracodawcach,
  • poznasz strony i portale z ogłoszeniami,
  • poznasz korzyści pracy nad swoim wizerunkiem w sieci,
  • poszerzysz swoją sieć kontaktów!

Webinarium poprowadzą doradczynie zawodowe Centrum: Katarzyna Burda-Kosałka i Sylwia Światłowska.

Spotkanie odbędzie się za pośrednictwem platformy Zoom. Link do spotkania zostanie wysłany co najmniej godzinę przed wydarzeniem. W przypadku braku maila prosimy o sprawdzenie folderu SPAM lub kontakt z nami - informacja@centrumtalentow.pl, (58) 500 56 30.

Wydarzenie jest częścią cyklu pod hasłem "Daj się zrekrutować":

  • Daj się zauważyć - profesjonalne CV ➡ 6 lutego
  • Daj się odnaleźć - metody poszukiwania pracy ➡ 13 lutego
  • Daj się usłyszeć - skuteczna rozmowa rekrutacyjna ➡ 20 lutego
  • Daj się złapać - LinkedIn dla początkujących ➡ 27 lutego

Na każde webinarium obowiązują oddzielne zapisy.

 
do góry